Årets första Lisebergs besök!




Lisebergspremiär blev det i Lördags!
Som vi har längtat! Det är på något vis -då- som sommaren startar på riktigt när man får lov att knata runt på Liseberg, krocka runt med andra sommarglada människor och äta glass.

Lillskrot var salig. Och vild. Hon vill åka allt! Jag misstänker att den där lilla människan kommer lura med sin mamma på mycket tokigt i åren framöver på Liseberg! :)

Farfars bilar, Ponnykarusell, Flygplan och annat blev det i alla fall. Mamman fick sig även en tur i "Jukebox".
Ok, vad tänkte jag - undrar jag nu i efterhand?!
Den går både fort och högt! Jag har med andra ord blivit en mes. En större mes än innan det vill säga! Vi strosade runt i solen, tog en kall på ute-serveringen nere vid den där båten, ni vet?
Vi åt godis, kramade kaniner och njöt av dagen!

När dagen övergick till eftermiddag åkte vi och handlade innan vi beställde kinamat och åkte hem till x och åt tills vi nästan sprack. En skön avslutning på dagen när man har lite ont i fötterna och man egentligen är lagom trött på att trängas.

Vi bestämde oss för att klockan var mycket och vi sov över.
En lycklig liten somnade direkt och mamman och x spenderade timtal på balkongen med ett par kalla cidrar innan även vi insåg hur trötta vi var efter den långa dagen...

Tack X för att du tog med oss! Vi hade en supermysig dag!



Kommentarer
hanna

åååh ja vill också till lise!!!!!!!:D

2011-06-07 @ 20:00:28
URL: http://disfis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0