Metaltown?!



Jag anser att man skall ha lite tur i livet!
Jag är inte en av de som haft överflöd av det, de senaste åren. Inte alls faktiskt. Så nu, nu håller jag tummarna!

Kanske, kanske kan jag få leva runt på Metaltown i ett par dagar!
Kanske, men bara kanske.. kan jag få tag i ett armband. Det vore fantastiskt!

Så var det, det där med barn då. Det har jag ju! Kanske mormor är sugen? Annars får man hitta ett alternativ. Det vore så in-i-bomben jävla roligt att få komma på festival igen helt enkelt.
Och då det faktiskt bara är 2 dagar så anser jag att Lillskrot bara blir lycklig över lite miljöombyte! :)
Glad mamma, glad Liten.
Rimlig ekvation! Så håll nu tummarna!

Jag kommer nämligen bli -lite- bitter om detta inte går vägen!



Kommentarer
Helen.HUSnrNIO

Glad mamma = en bra mamma sägs det ju=) Hoppas det löser sig med barnvakt så du kan få lite kul egentid!

2011-06-14 @ 09:06:27
URL: http://husnrnio.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0