One new passion...

(bild lånad från google)


Vårrullar!

Jag är ju ofta lite kinkig med att vissa saker skall och borde vara på ett visst vis. Vårrullar tex. skall ätas på kinarestaurant och ingen, ingen annan stans!
Att äta dom hemma känns fel, fel, fel!

Men igår snubblade jag över just vårrullar när vi var inne på Lidl och handlade. 20:- för fyra stycken. Med andra ord, 2 middagar á 10:- styck! Giriggubben i mig skrek och jag kunde inte låta bli att köpa hem ett paket.

2 vårrullar senare och jag var frälst! Jesus, vad gott! Tror det var orgier i munnen på mig av smaksensationer ett tag. Wow!
Nu känner jag ett begär komma smygande! Vill ha, vill ha, vill ha!

Hur onyttigt är egentligen vårrullar? Jag misstänker att det faktiskt inte alls är lika nyttigt som jag vill ha det till. Trots att det var både kål och kyckling i :)

Oh well... jag tänker frossa lite i dom i sommar. Minsann. Men idag blir det fiskpinnar! Hallelulja! 10:- på Lidl.
Gud, vad jag älskar Lidl!

I övrigt hittade vi både köttbullar, köttfärs och kycklingnuggets till rimligt pris.
Grönsaker köper vi billigt på torget.
Även jordgubbar fick slinka ner till lillskrot igår! Sommarlycka!

Så... Vad brinner ni lite extra för att äta just nu? ;)



Kommentarer
Tina

vårrullar är godare än de är nyttiga. jag tokälskar vårrullar, helst med mycket soya i. :-)

2011-06-15 @ 13:56:24
URL: http://123minsida.se/tiamiquilts


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0