Mors dag...



Mors dag i söndags. Jag hade egentligen glömt det.
Vi har aldrig varit så duktiga på sådant här tyvärr.

LillSkrot är självfallet för liten för att riktigt fatta upplägget. Men världens finaste teckning och blommor fick jag allt av henne på fredagen när jag hämtade på dagis! ♥

I måndags träffade jag x. Han, som jag knappt känner hade även han fixat en morsdagspresent. En hemskt fin blomma.. (som jag förövrigt inte har en aning om vad den heter. Jenny?), En sådadan där morsdags-trisslott med 4 lotter i och .. hör och häpna - Vitaminer!

Jag skrattade då. Det gjorde jag!
Inom loppet av ett halvår har jag fått vitaminer av två olika karlar men av samma anledning. Vadan detta? Försöker dom att säga mig något? Ja, jag säger ju det. Tant börjar bli gammal helt enkelt!
Håhåjaja!

Nåväl, jag blev väldigt glad och det kändes fint att bli uppmärksammad på den här dagen!
Och tack älskade skrot.. för att just DU blev min dotter!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0