Tand-doktorn...




Efter frukost gav vi oss iväg till tand-doktorn. En bussresa och en språngmarsch senare var vi framme...
15 minuter senare gick vi därifrån med både ring och klistremärke och massa beröm för perfekt skötta och fina tänder!
Men det är klart .. så som vi både sjunger och dansar för att skrämma dom jävla tandtrollen varje dag skulle det bara fattas ;)
Nappen måste dock bort... så det får bli projektet nu! Att i alla fall hålla den borta helt på dagtid och bara ha den vid sov-tillfällen.

Gick till "Blå Stället" och köpte take-away kaffe och bubbelvatten för att fira och gick ut till lekplatsen aka utegymmet och lade oss i gräset och lapade lite sol. Att ta sig till stan insåg jag att var ganska döfött när jag märkte hur trött lillskrot var!

På vägen hem köpte vi med oss jordgubbar! Så jordgubbar, bananer och äpplen samt mariekex blir picnicmat när vi drar oss upp till sjön om en stund. Läskande och nyttigt.. om man räknar bort mariekexen då :)

Förövrigt.. så knaprar jag vitaminer.. När i helvete skall jag komma ur -komafasen-?? Jag är trött, så in i helvete trött. På att vara trött helt enkelt! Fnyff. Ynk!
Ungefär så!



Kommentarer
Tanya

Du är inte pollenallergiker? Då kan man bli hiskeligt trött!

2011-06-16 @ 17:24:10
Jen

Åhh så mysigt då! Picnic och sollapande...myys! :)

Men det där med tröttheten låter inte vidare bra. :(

Du borde gå iväg till fabror doktorn och ta lite prover, bara för att seså du inte lider brist på något.

För då kan det sluta riktigt illa. :/

Puss puss på dig!

2011-06-16 @ 21:04:18
URL: http://pansky.blogg.se/
lindalou

Vad mysigt det låter att dansa bort tandtrollen. ;-) Man blir glad av lite trams och dans och hoppas ni haft en fin dag.

2011-06-16 @ 21:20:29
URL: http://lindahlou.wordpress.com/
Tina

jippi och grattis till fina tänder :-)



en tanke bara, överkonsumtion av kaffe och kosttillskott kan faktiskt få motsatt effekt. Man kan bli både galet trött och få rejäl huvudvärk av för mycket kaffe.

konstigt nog.



tack för fina tröstande ord angåend "fuck the mack"



ett överkast är inte särskilt billigt, inte ens fast jag beställer tygerna från usa där de är en tredjedel så dyra som de är i sverige.

Jag sitter just nu och försöker få ihop tyg till ett speciellt överkast till mig själv, trots att jag väljer de billigaste tygerna kommer bara ovansidan att landa på nästan tusenlappen.

normal tygkostnad för ett stort täcke ligger mellan två och tretusen.

skulle du kunna tänka dig ett flerfärgat så har jag en hel del hemma så då behövs bara mellanlägg och baksidestyg.

kram

2011-06-16 @ 22:08:14
URL: http://123minsida.se/tiamiquilts


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0