Bvc Besöket igår!



Besöket på Bvc igår var all about skryt! Ungen fick så mycket beröm att jag trodde jag skulle lätta från stolen ett tag.
Nog för att Jag vet att hon är grym och fantastisk på alla de sätt men ... Det är klart det värmer att höra det från andra!

Hon pratar mer än normalt för sin ålder och bygger meningar som hon tekniskt sätt är för ung för. Hon leker och förstår alldeles utmärkt och enligt hennes mamma ibland lite för mycket! ;)

Vikten ligger lite under kurvan men med tanke på den här jädra vintern med alla dess sjukdomar och kräkningar så är det inte konstigt alls! 13.5kg väger skrotis nu i alla fall!
Längden var väl det enda som vi diskuterade lite. Eller ja, mest jag. För att jag verkligen, verkligen inte vill att hon skall vara kort. Ja, jag vet... Man kan inte göra något åt det. Men jag själv har alltid Hatat det, och därför önskar jag att hon fick bli några cm längre.
Det verkar dock inte som att det är fallet. 89cm ligger hon på nu!
Min lilla plutt!

Oh well.. hon är frisk, fin och smart. Jag nöjer mig absolut med det! Det krävs faktiskt inget mer! Jag är stolt som en tupp!

Idag skall vi fira med happy meal! Det har hon förtjänat!
Sedan skall mamman göra henne lycklig och köpa den goda drickyoghurten, ägg och tugg! Tuggummi ja! :)
Får ju mysa till det lite!


Ta hand om Er mina vänner! Nu är våren på ingång!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0