Hejdå fantastiska vårdag!




Jag behöver nog inte tillägga så mycket mer än vad bilden säger. Det har varit en fin dag helt enkelt.
Jobbet har varit fantastiskt och man får allt mer ansvar. I alla fall på det dagiset jag jobbade på idag. Trots att det är ett av de jag varit minst timmar på.
Personalen är super och ungarna är goa som få!

Morgonen spenderades ute med ovannämnda och jag lyckades dra på mig en solbränna! Då är det väl egentligen bara fräknarna vi väntar på misstänker jag.
Ack och ve, vad jag avskyr dom! -suck- Fräknar har man när man är 5 år. Inte närmare 30! Inte jag i alla fall! Ehm!

Efter jobb och talibanhämtning begav vi oss till Angered där vi träffade upp karln och tog oss iväg på promenad. Det är så underskattat att bara gå och prata om allt och inget. Ingen tv eller dator som stör. Inga leksaker ivägen. Ingen städning som stressar. Man kan bara njuta!
Jag kan väl kanske erkänna att kroppen är lite mör nu. Men det kan ju bero på att jag är så satans otränad med! :)

Nu önskar jag mig en lika bra dag imorgon!

Amen!




Kommentarer
Ann

Fräknar är SÖTT, framförallt på en trettiåring.

2011-03-16 @ 07:14:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0