Lite om bajs sådär...




Ok, jag måste faktiskt bjuda på det här. Det är ju lixom inte någon hemlighet att man bajsar. I synnerhet inte jag. Eller jo, det var det kanske men. Whatever. Det var så jävla roligt att ni måste få dela det med mig.

Appropå att ungen kan så jävla många fler ord och meningar än vad jag har koll på lixom:

Scenario: Ligger i sängen och morgongosar. Mamman´s mage tokdör. As usual!

Mamman: Sanna, ligg kvar! Mamma måste bajsa!
Sanna: Mamma, det är bråttom nu!
Mamman: Haha, vad Sade Du??
Sanna: Du måste springa mamma!

Nu!

Där dog jag lite. Och sprang. Hon är så jävla klockren!!




Bajs,bajs. Hörsa senare!




Kommentarer
Helen.HUSnrNIO

Hej! TACK för kommentaren=) Kul med nya läsare och läsare osm dessutom ger sig till känna... Ha ha. Klockrena ord:D Trevlig kväll!

2011-03-22 @ 22:53:51
URL: http://www.husnrnio.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0