Sleten morsa säger Godnatt!




Klockan ringde för tidigt imorse och det gjorde telefonen med. Eller så var det bara att jag var så fasligt, in i bomben trött. Det kan ha varit det med!
Telefonen resulterade i alla fall i att jag fick jobba.

Att behöva jobba på ett dagis jag inte tidigare varit på innebar i sin tur att jag självklart gick vilse.
Att gå vilse när man bara är ute och går är väl en grej. Helt ok kan man tycka! Har man bråttom och skulle varit någonstans helst innan chefen ringde blir man onekligen lite stressad.
Det löste sig. Men det var lite svettigt och förbannat ett tag. Jag får väl erkänna det!

Los talibanus är inne i sin 78:e trotsperiod och jag undrar ibland om jag skall bara tippa lite lätt över balkongräcket här ute.
8:e våningen. Imagine!
Herrejesus, den ungen vet verkligen vilka knappar hon skall trycka på!
Tur för henne att hon är så jävla fantastisk helt enkelt! ;)

Allt det här i sin tur innebär en trött mamma med huvudvärken from hell, ett stort behov av en dusch och en säng...
Ikväll tänker jag ignorera telefoner, fb och allt det där andra. Jag behöver sova!

Jag har dessutom gjort min grej för Showen jag skriver för så jag behöver inte tänka på det heller.
Vill ni läsa om resan Från Casting till klar Show kan ni göra det HÄR!


Jag tackar för mig och välter mig lite smått över badkarskanten och låter det rinna lite vatten över kroppen innan jag kryper till sängs!
Godnatt på Er mina fina!




Kommentarer
floosan

Barn har en förmåga att driva en till vansinne ;)

2011-03-23 @ 10:39:06
URL: http://blogg.mama.nu/floosan
Tina, du vet, hon på AB ;-)

hoppas det gick bra att jobba på nya stället trots rivstarten.

jag har suttit och skrivit personligt brev och kollat CV idag. Ska på rekryteringsträff på AF på fredag, engelskspråkig.

jag vet att jag inte är 100% kompetent för jobbet men va fan... friskt vågat hälften vunnet.



ha en fenomenal dag



kram

2011-03-23 @ 11:40:37
Helen.HUSnrNIO

Trots kan knäcka den bästa morsa:S Hoppas dagen idag varit bättre med mindre huvudvärk och mindre trots!

2011-03-23 @ 17:39:29
URL: http://www.husnrnio.se
hanna

trots som är såå skoj!



Disa är just nu inne i en jag-vill-inte-sova-period. Hon ligger vaken i sin säng och pratar, läser böcker, förstör böcker och sjunger tills 22 på kvällen. Suck!



hon har även börjat göra "grönsaken", så fort hon ska klä på sej springer hon iväg och när man får tag i henne blir hon helt fantastiskt lealös så man knappt kan bära henne och när man sätter ner henne springer hon iväg igen osv.. SKETONGAR!!!

2011-03-24 @ 09:59:03
URL: http://disfis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0