Ungen var till Salu på Blocket tidigare idag!




Joråsåatte.. Ungen var till Salu ett tag idag. På blocket. Eller nej, inte ens till salu faktiskt. Jag slängde henne i kategorin: "Barn med 1½ meter arm som bortskänkes!"

Lämnade henne i ett par minuter i badet medan jag gick iväg med lite rentvätt. När jag kommer tillbaka har ungen fått tag i tvättmedelspaketet. Halvfullt skall tilläggas.
Det var tomt när jag kom in. Allt låg nämligen i badkaret.

Ungen är jävligt ren nu. Jag hoppas det inte är farligt. Jag har skrubbat henne, sköljt, smörjt och tittat.. men det varken syns eller verkar som att hon fått utslag.
Nojjig blir man ju endå lixom!

Hur f*n kunde armarna bli en meter längre än kroppen? Jag bara undrar? Är det bara min unge som lider av det här?

Ibland alltså.. Ibland!

Jag fick lite ont i nerverna och bestämde att det fick bli lunch hemma istället för på stan och lite sova här hemma istället för femton minuter i vagnen.
Men snart är det dags.

Mamman vs Talibanen.

Vi provar igen helt enkelt. Låt det gå bättre denna gången!


Kommentarer
Tina på AB

Ungars armar har teleskopeffekt när de vill ha något, så är det bara. Vi vuxna fattar aldrig hur det går till ;-)



dejten gick bra, vi har ingen gnista mellan oss, vi brukar bara ses och fika de gånger han är på jobb i min stad. Han slipper en trist kväll på ett hotellrum.

2011-03-29 @ 12:31:36
Lina

åh hoppas hoppas ni har kryat på er nu?



Det där med för långa armar känns mycket väl igen, här hemma har vi två stycken med det syndromet. Kromosomfel eller fullkomligt normalt? Skönt att höra att vi inte är ensamma iallafall.... :p



Nehepp, här hinns inte mycket. Har ju båda busarna hemma och det är fullt ös. Bokstavligen talat. Måtte det bli natte-tid snart. Idag är mamma Mu trött. I need some sleep! zzZzzZz



bamsekram!

2011-03-29 @ 15:03:36
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Jen

Men älskade sötnos! Du får säga till mig nästa gång så att jag hinner tinga henne och kan skicka tillbaka henne till dig när nerverna gått in i kroppen igen. :P

Troligtvis är det inte så farligt med tvättmedlet...

hon blir nog bara skinande ren...och mjuk. ;)

2011-03-31 @ 09:26:14
URL: http://pansky.blogg.se/
joanna- Att leva med Aspergers syndrom!



Tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar på min blogg, helgens blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 300-700 unika besökare/dag, du kan även ställa en frågestunden och bli länkad direkt:),vinn valfria skor från crocs eller presentkort på 300 kr till en fotobok (alla som är med och tävlar får ett presentkort på 150kr så ALLA vinner!)

Så passa på att gå in och anmäl dig!:)

2011-04-02 @ 20:25:21
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0