Lets go, lets go outside!




Måndag! Sällan har jag längtat så mycket! Eller jo, det har jag nog men det känns vansinnigt skönt med måndag efter den här långa helgen.
Sjukhelgen är officiellt över! Lillan är frisk igen och det återstår bara att sista rest av min feber försvinner så är vi helt ajour igen! Gött!

Solen skiner sådär fantastiskt blått och det kryper i kroppen på mig. Det har det gjort sedan skrotis kom och väckte mig vid sex imorse!
Tack älskling!

Lovade henne att åka spårvagn igår så idag tar vi oss en tur till stan. Strosar lite, fikar lite och kastar lite boll i Slottskogen. Något måste vi hitta på helt enkelt! Blir mer eller mindre lätt dum i huvudet och psykopat av att spendera en hel helg inne! Det är inte bra för varken själ eller psyke!

Hur gör NI för att ta er igenom dom här j*vla sjukhelgerna när ni är instängda?

Nej, nu är det fasen kört. Jag grinar till Hotell Kantarell. Jag ger upp!
Dags att slänga liten i duschen så drar vi! Jag har en bra känsla för den här dagen!



Kommentarer
Tina på AB

Hej. jag har varit i Ullared idag. såg en liten flicka som var så lik sanna att jag var på vippen att säga hennes namn.

var tvungen att kika in här direkt jag kom hem för att se ifall du skrivit något om ett ev besök dit.

2011-03-28 @ 19:44:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0