Starköl är silver!



Jag har ju för bövelen fått flera paket. När Thomas kom i torsdags hade han med sig denna vackra tavla till mig.
Han sade att han inte kände någon den passade lika bra på ... Och att han inte kan tänka sig att se den hos någon annan.
Jag är berädd att hålla med.
Jag är nog den där folkölsfantasten nummer 1. Det vet alla som känner mig. Jag avgudar och älskar drycken och dricker oftast den framför något annat om det nu skall vara alkohol.

Från och med idag är det dock slut med onyttigheter igen. Tills antingen jag eller Thomas bryter och gör ett misstag.

Ingen alkohol, chips, cola, smågodis!
Inte för att jag äter smågodis men... Beach 2015 her we come! ;)

Tack fina T. Jag blev superglad och skall vårda den ömt!


Kommentarer
Jen

Naaw! Den är sååå du! ;)

2011-03-10 @ 09:05:51
URL: http://pansky.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0