Internet och pizzadeg i ögat!



Internet is back!

Det är skönt att ha kontakt med omvärlden igen med samtidigt så känns det lite som att: Jaha, var det allt?
Var det inte roligare än så?

Vi har fått gjort en hel del den här veckan. Det har varit lugnt och skönt.
Samtidigt som kvällarna kunde tendera att bli lite långa med bara smörja som gick på tv!

Fick ut en del saker på tradera och idag är vinnarmailen skickade!

Vi har gjort hemmalagad pizza idag... på min blev det strimlad kalkon, ost bacon och crabsticks. Mums!
Att hemmalagad är så vansinnigt mycket godare är det ingen tvekan om!

Tandvärken är dessutom tillbaka med full kraft så bloggen uppdateras numera frekvent!
Imorgon ringer jag tandläkaren och ber om penicilin. Igen.
Tröttsamt och ont!

Annat som är tröttsamt är pizzadeg i ögat. Ont det oxå för den delen!
Klia er för all del -inte- i ögat när ni har pizzadeg på fingret.
Sticks like glue!

Jag går och sover lite!

Jag hoppas ni har det fint mina vänner!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0