Baby, we´re going home now...

...Baby, we are going home...



Snart, om en liten stund. Då är vi på väg Hem. Till Strömstad.
Hem till tryggheten, till havet, till vännerna, till där hjärtat sitter rotat.
Äntligen. Det var så dags nu.
Jag längtar som en unge på julafton och det rusar glada sälar(?) i blodomloppet på mig.

Jag borde göra allt annat än att sitta här.

Vi åker om en dryg timme. Jag har varken packat eller duschat. Hurra, för tidsoptimisten i mig!
Jag kan vara den sämsta på att planera ever! Helt och hållet hopplös faktiskt.
Men what the heck. Jag brukar oftast komma i tid, trots att det är med hjärtat i halsgropen och håret är okammat. Typ!

Men som sagt: Hem var det. Hem, hem, hem!
Vi skall träffa min fina vän C och dricka kaffe. Och gosa liten skruttbäbis som förmodligen inte lär vara någon liten bäbis längre med tanke på att det är sjukt länge sedan vi träffades! Vi skall träffa "Lillebror" med flickvän och vi skall äta mammas goda mat!
Nej, det är inget som slår mammas mat. Så kommer det alltid vara!
Ikväll blir det fondüe! ;)

Nej... nu springer tiden iväg igen!

Och förresten.. Ni är över 50 stycken som är här inne -Varje- dag och läser! Vilka är ni? Varför? :o Jag blir lite paranoid när ni inte säger något! ;)

Ha nu en riktigt fin helg mina vänner!


Och psst... bloglovin är skitbra! -nickar-


Kommentarer
Angela

Behöver jag presentera mig? ;)

2011-10-14 @ 12:34:18
Maria Winqvist Leppänen

Hej, jag är inne och läser och det vet du ju, jag är bara LITE dåre så det så....hihi. Läser för att du är rolig helt enkelt och det är skönt att läsa om någon som inte heller är perfekt i denna lilla värld, däremot är vi väldigt olika i vissa saker, jag hade packat flera dagar innan och haft lista och allt så att jag inte hade glömt något, men sen är jag ju också kontrollfreak och får lätt psykbryt när det händer något oväntat.:-) Ha det så skönt i strömstad så ses vi när ni kommer hem. Ungen längtar och ja, jag tycker det är kul att ses jag med! :-)

2011-10-14 @ 13:22:31
tony

;-D T

2011-10-14 @ 14:48:42
Plingan:)

Jag läser också, kan inte låta bli när man väl börjat, det förstår du väl? Gissar på att minst halva "gökboet" är här och läser varje dag:)Kram på dig o ha så skoj bland vänner och familj i helgen:)

2011-10-14 @ 17:25:16
Tina

jag är ju också här, ibland mer än en gång om dagen.

2011-10-16 @ 18:46:48
URL: http://tiamiquilts.blogspot.com
Åsa Johansson

Hej! Vi spelar maffia o är FBvänner där du lägger länk hit ju... har för mej att du gillar glögg o ville hit o smaka den jag räddade från tippen i våras.. det finns fortfarande lite kvar så du hade ju hunnit med god marginal.. Kram

2011-10-17 @ 15:21:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0