Mitt liv känns som en jäfla förort!



Jag har haft det så vansinnigt bra i helgen.


Jag var komplett. Jag var nästan hel. Ungefär inte det minsta trasig. Inte ens när jag vaknade smått bakfull efter festen med "Jaktlaget" igår.
Inte ens då var jag trasig även fast jag verkligen borde ha varit det.
Jag misstänker att den där jäfla flädersnapsen egentligen var menad att knocka elefanter med!

Nu är jag hemma. Nu är jag trasig. Nu ligger jag som en våt fläck över alla möbler och våndas över att mitt liv känns som en jävla förort.
Smutsig, illaluktande och defekt.

Jävlar.

Men jag skall fixa det här. Nu skall det bli flytt av.
Kosta vad det kosta vill! Nu är det nog.
Tanten skall vända det här till något jävligt bra!
... Och kanske, kanske .. men bara kanske... Kan jag få ett positivt besked i veckan!

Strömstad here we come!


Kommentarer
NybroTant

Gah! Strömstad??? Inser du att det tar typ 8h med tåg att åka dit?? Och är bajsdyrt även om man är student?? Tant!! Flytta söderut? ler krampaktigt och maniskt

2011-10-16 @ 23:19:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0