Anti-Stress Lördag!



Lördagsmorgon. Helgfrukost. Gråmulet. En kanna kaffe. Kattgos och "Rasmus på Luffen". Wordfeud. Tömma diskmaskin och slänga in tvätt.
Det är helg och man kan ta allt i sin egen takt. Lugnt och stilla.

Planera dagen? Nej, vi tar det nog lite som det kommer idag.
Vi åker nog en sväng till stan och strosar runt lite... Tar en promenad genom Kungsparken bort till Järntorget. Kollar "myrornas" efter små prylar.
Går tillbaka till stan via Haga... Avslutar med middag på sedvanliga Ching Palace misstänker jag.
Dotra hade ett önske om Kinamat. Jag är inte nödbedd.

Förövrigt har jag pumpat iphonen med så jävla mycket bra musik att jag blir alldeles till mig. Iphone kan vara den bästa uppfinningen ever! Jag är faktiskt helt övertygad om det. Hela mitt liv hänger på den lilla apparaten!
Vad gjorde jag innan jag hade den? Hade jag någonsin kunnat leva utan den nu när jag vet att den finns? Tveksamt!

Ikväll blir det en het dejt med tv´n och broderiet. Det hjälper kanske att sy lite om man vill att ungens adventskalender skall vara färdig innan hon inte vill ha någon längre!
O andra sidan är jag snart 30 år och -måste- ha julkalender. Så jag antar att det hinns med.

Nu - Lite mellanmål innan vi gör oss för att åka iväg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0