Längtar man inte alltid bort?



Namn: Elin-Carina Christin
Piercingar: 5 stycken i ansiktet. Snart sex stycken samt 3 i öronen.
Tatueringar: Två färdiga. X antal jättemånga som ligger i planeringsstadiet!
Längd: 1,64 cm Lång!
Skostorlek: 38.
Hårfärg: Svart... med inslag av blond utväxt. Perkele! Hide it, kvinna!
Fräknar: Därför man uppfann smink! Det är sött på en 7-åring helt enkelt!
Motto: Var pessimist så blir du sällan besviken!
Önskar du att du bodde någon annanstans?: Längtar man inte alltid bort?
Tycker du att du är attraktiv?: Vissa dagar är bättre, andra är sämre!
Vad är du mest rädd för?: Ord. Ord kan skapa krig, sömnlösa nätter och trasiga själar!

Senaste:

Filmen du såg?: Rasmus på Luffen med Dotra imorse.
Låten du hörde: If you leave me now - Tourettes versionen. Hysteriskt!
Låten du laddade ner?: Melissa Horn´s nya skiva.
Personen du ringde?: Älskade überkräket i Gävle! Personen som ringde dig?: Mia för att bestämma tid för dejt. TV-program du såg?: Extreme home makover imorse.Favorit: Personen du tänkte på: Mamma - som ligger och gottar sig i solen utomlands! :)

Ja, jag vet.. jag är ju en sucker för dom här skitlistorna. Kan inte hjälpa det. Det kommer mer imorgon.

Nu blir det natten. Jag skall somna med min nya kärlek och sukta mig lite till döds!
Jotex-katalogen har kommit!
Och katterna förstås.. Alla tre! Möjligtvis talibanen om några timmar oxå.
One big happy family!

Ja, men vi säger väl så?
Det är fullspäckat schema imorgon. Dagen börjar redan klockan tio med playdate! Gäller att vara utvilad då!

Adieu!
Godnatt och hoppas ni har haft en fin lördag mina vänner!


Kommentarer
Jen

Ohh en lista!! Den snor vi! :D



Men katter!? 3??? Nu har jag missat en del...

2011-09-20 @ 19:34:53
URL: http://pansky.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0