En enkel biljett till Lyckan, tack!



Flygplatser är fantastiska. Man kan känna lukten av drömmar där. Av förväntan och av Längtan.
Sorg och avsked.
Jag älskar det!

Hade jag kunnat hade jag tagit Talibanen under armen och sprungit till närmsta biljettlucka.
En Enkel biljett till Lyckan tack. Var det Antarktis du sade? Jamenvisst!
Kan man andas där? Då tar vi det!

Förövrigt har dom förbannat gott kaffe på Landvetter! Och stora muggar! Och King Size kanelbullar till ockerpriser till Talibanens förtjusning!
Som om det inte var nog kom det en kvinna med en bäbis... Talibanen springer förtjust bort och ropar tillbaka till mig: Titta mamma, här är min Lillebror!
Jomenasså.. inte riktigt så kanske va?

Vi såg flygplan som lyfte och jag var tvungen att lova Talibanen att vi snart skulle åka iväg. Till ett land där man kan bada. Det är väl bara att ta tag i det då!

Avslutade dagen i Frölunda med "Your Stage - Your Moment" gänget!
Vansinnigt roligt för både liten och stor. Som vanligt!
Finns det något roligare än vuxna människor som vågar leka och släppa loss?

Söndagar som denna borde man ha oftare. Energisamlare!

Sedan är ju jag dessutom en sådan där pervers människa som njuter av måndagar!

Skall slänga i en burk färg i huvudet nu. Det börjar lysa blondt igen. Jag kan bli avslöjad.
Lika bra att ta det onda vid -roten- som dom säger!

Vi hörs mina vänner!


Kommentarer
GN

..en bild kan säga mer än tusen ord.. men den var fin texten också, rent av vacker..

2011-09-19 @ 13:12:11
Tezz

Åååh underbara mor och dotter. Kommer säkerligen ta en lyckobiljett i rymdskeppet till Er här framöver :) Lättare att andas med dig.

2011-09-19 @ 13:18:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0