Jag dog i alla fall inte...



Känsliga läsare varnas!


Några svar klokare blev man efter senaste läkarbesöket.
Det ena var att jag inte dog. Jag Överlevde. Trots att besöket jag trodde skulle vara snabbt avklarat tog nästan två timmar.
Hon var bra den där doktorn. Nogrann, trevlig och framför allt ödmjuk och med stor respekt för min extrema rädsla både för att fläka upp hela innanmätet och andra fjantgrejer som ett litet stick i fingret. Rättare sagt, två stick i fingret!

Vad fick vi då veta? Ja, vi fick inte veta varför jag blött konstant sedan maj. Det fick vi inte. Men vi konstaterade att spiralen återigen hade flyttat på sig och allt blödande har skapat inflamation i äggstockarna. Tack för den, skitkropp.
Vi kör lite antibiotika. Och järntabletter.
Uttorkad oxå ja.. pfft. Lite vatten kanske?

Och just ja.. nämde jag något om en ev. operation? Nämnde jag något om: SKITKROPP!

Usch och fy, så less man blir!

Jaja... Nu hoppas vi att det börjar gå åt rätt håll igen. Håll tummarna!



Kommentarer
Åsa

Jaa, jag håller alla tummar jag har att det går åt rätt håll! Kram ♥

2011-09-22 @ 14:44:22
Tina

Håller tummarna!

2011-09-22 @ 15:05:59
Tomten

Är det här man kommenterar???? I så fall kram på sig.

2011-09-22 @ 15:30:30
cicci

usch då. ta hand om dig o hoppas du slipper operation. Sälv ska man gås igenom den 3,e okt o sen drar jag till turkiet den 10,e i 19 dar...

2011-09-22 @ 19:54:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0