Även fast det säkert är en och annan ny landsman som vill dregla över min bakdel...



Det vankas jobbhelg i vanlig ordning och jag skall snart slänga på mig en skjorta och kolla vilka byxor som är de helaste.
(även fast det säkert är en och annan ny landsman som vill dregla över min bakdel)

Talibanen och karln åker till "lek och buslandet" och jag känner mig aningens bitter över att jag inte kan följa med..
Är dock självfallet vansinnigt glad över att de kan ha kul och hitta på saker på egen hand.
Det är väl kanske en av de saker man är mest rädd för som mamma. Hur barnet och karln går ihop. För det är ju så... funkar inte det så funkar det inte alls. Det finns ingen tvekan.
Barnet kommer alltid först. Alltid, alltid. Ren logik.

Oh well, här är det inga problem alls med det. Ungen avgudar karln och vice versa. Tack så mycket!

Dags att fixa lunch till skrothögen och göra sig själv presentabel. Fixa kaffe och slänga på det dära smilet som säger: "köper du den där säcken med lök så slickar jag dig i örat lite" ...Även fast man aldrig skulle göra det. 
Men anyhow.... Det är dags nu!

Återkommer efter 21.00 ikväll!


...Dagens taliban i sin nya klänning från karln...


Kommentarer
Joanna

Finaste tjejen då! Vad stor hon har blivit!



sv. Det jag vill ha hjälp med i bloggen är att fixa en header bland annat. och sedan fixa med någon fin bakgrund eller så, lite andra färger. Finns ingen mall som känns som Joanna. Det som stör mig är att jag har ju kunnat det där en gång i tiden, men har tappat allt. åååh vad frustrerande!



Tack! Vi fick en tid på jouren idag. Så det blir en tripp till farbror eller tant doktor. Känns bra att dom vill kolla honom iaf.



Kraaaaam till er! <3

2012-04-22 @ 11:11:56
URL: http://frumittilivet.blogg.se/
Helen.HUSnrNIO

Stora fina tjejen ju! =)



Japp massor med mjölk ska det vara. Fast inte så att kaffet blir kallt ju...

Känner ju mig själv ganska väl och vet att jag måste bara till Åhlens och spana på de där irl.

Planerar att ev äta lunch på stan imorgon och då är inte Åhlens långt borta...=)



TACK så jättemycket för att du röstat på W och mig.

Det vore verkligen sjukt kul att komma med även om jag, som den pessimist jag är, inte tror att vi kommer att göra det, men W är så sugen på detta.

Orkar du får du gärna klicka när du är inne på bloggen även i fortsättningen.



Ha en bra onsdagskväll!

2012-04-25 @ 20:22:38
URL: http://husnrnio.se
Helen.HUSnrNIO

Jag igen så klart.

Om den på Lagerhaus var bra för ett sådant billigt pris så kanske, kanske, även Åhlens håller kaffet varmt... =)

2012-04-25 @ 20:23:38
URL: http://husnrnio.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0