Morgon nummer två alá så jävla tidigt att man vill hugga av sig benen lite lätt...

image description


Morgon nummer två alá så jävla tidigt att man vill hugga av sig benen lite lätt.
Kaffet doftar sådär fint som bara kaffet kan och på utsidan regnar det...idag oxå.

Snart är det dags att väcka liten trött, älskling... Oh, vad jag lider med henne. Hon är inte direkt pigg vid den här tiden. Hon heller - skall man väl tillägga!

Tandvärken har attackerat mig lite igen och just nu ser jag ut ungefär som en hamster. Till skillnad från föregående natt har jag i alla fall fått lite sömn vilket var helt fantastiskt. Nu inväntar vi fredag och penicilin! Sedan skall tandjäveln ut!
Så kan ni ju hålla tummarna att kunderna inte skrattar åt en... Humöret är nämligen inte helt hundra med den här värken... He he he!

I övrigt har dagarna passerat sådär snabbt igen - utan att man hunnit med.Vi har spenderat massa tid ute...
Liten har fått en ny cykel, vi har plockat blommor, promenerat och allmänt haft det sådär mysigt.


Måndagskvällen hade jag ett litet break från vardagen och träffade världens bästa Erica.
Gammal kärlek rostar aldrig och det är väl tur när det i princip går ett par år mellan varven när man träffas! :)

Dags att kasta på sig lite kläder och avsluta det där kaffet nu då...

Ha en riktigt fin dag mina vänner... Snart är det fredag!


Kommentarer
Joanna

Vilken fin cykel hon har fått! Anton fick en cykel för någon månad eller två sedan, och om han får bestämma skulle han cykla dygnet runt. Han har tjatat om att cykla i över en veckas tid nu, men han har inte fått när han är/varit sjuk. Idag ska han få cykla liite, för han har ju faktiskt börja äta igen! Jippie! Och det får firas med en cykeltur.



Sv. Hihi tack! Men du, smal är jag definitivt inte. Sväller som en val just nu!!! Och ja, en smula ångest inför viktuppgången osv.. men wtf, min bebis bara älskar choklad och piggelin och kladdkaka och och och och. Och nu har jag precis ätit gröt, får försöka klämma in något nyttigt, och det tackar han för geom att stampa på blåsan, så det är bara att springa!!! iiiih!



*kramas tokmassa på*

2012-04-27 @ 14:52:21
URL: http://frumittilivet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0