När man är så -jävla- oteknisk!

Karln har tagit med sig sin kaffebryggare från hemstaden. Skitsmidigt. OM man fanns en smula teknisk dvs!

Jättebra apparat med kaffekanna istället för bara en glasbehållare som jag har.
Men då kommer man till frågan när man väl skall slänga på en kanna såhär på kvällskvisten... Hur FAN gör man?

 

image description

 


Skall locket vara på eller av när den brygger? Det känns lite ologiskt om det är av.. Kaffet borde ju änna kallna väldigt fort då?! Eller??

image description

Men om locket är PÅ då... Kommer verkligen kaffet hinna rinna ner i kannan innan det lixom blir fullt där på toppen?
Herreminje så in i bomben korkad jag känner mig!!

Tack och lov hade karln inte hunnit lyfta med planet till Oslo så han kunde stilla min kaffetörst och besvara mina frågor.
Bra karl det där.

Så ja... Det låter inte mer där ute.. Jag antar (läs:hoppas) att kaffet är i kannan och inte på bänken!

Wish me luck people!

image description

 

Fan, vad Bra jag är!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0