Vi drar till skogen...



Söndag morgon. Nästan strålande sol och dagsplanerna redan klara!
Ut, ut i skogen till världens bästa Ann och hennes "Lilla Lina" ... som faktiskt inte är så där värst liten längre nu när hon passerat 20 - strecket!

Och lord, vad jag länge det var sedan vi satt i ett kök i Kungsbacka medan en viss någon blåste eld inomhus och spriten flödade fritt...och alla bröt på finska!
Det var vackra tider!

Men... Nu skall Talibanen skall få byta ut ghettodoften mot skogsdoft och jag kan redan känna hur pulsen varvar ner.
Älskade skog!

Har dessutom en känsla av att bilen kommer innehålla fler saker när vi åker hem än när vi åker dit.
Någon vill tydligen bli av med massa saker och passar då på att skänka bort till undertecknade.
Ack, ack, så tacksamt!

Nej, jag antar det är dags att komma igång. Kläder på, huvud med och allt det där...

Och av någon märklig anledning är jag fylld av vemod idag. Kanske kan det vara alla timmar sömn jag fått? Eller kanske inte. Jag vet inte. Det känns bara lite sådär sorgligt inombords. Tomt. En känsla som inte riktigt går att beskriva!

Förmodligen så botar skogen det...

//Tant


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0