05,45 är jag mindre bra...

Kvart i sex är jag en mindre glad mamma.

En kärleksfull mamma. Men inte helt hundra i humöret. Jag erkänner.


Ett par koppar micrat kaffe. Morgongos med taliban och kattskatt samt en zombiwalk bort till ciggaretterna så börjar vi nu bli människor.
Både jag och talibanen.


Ser ut och upptäcker att det mesta av isen på vägarna är borta. Jublar tyst medan vintermänniskan i mig gråter lite. Men jag menar: Vem gillar halka och is som man slår sönder benen på? Not me!


Vi beger oss strax till dagis och laddar för dagens måsten. P4.No guidar oss genom morgonen och jag tar mig sakta men säkert ur morgonkoman!


Hur är det med Er idag?
Har ni sovit gott?
På vilket sätt startar Ni bäst dagen?




Kommentarer
Anonym

Sovandes............../trött tomte......

2012-02-21 @ 08:15:21
Conny "Old Santa" Rhedin

God morgon goa...Säger bara....KARATE-TANT inställning funkar...PÅ ALLT...lovar...love uuuuuu <3

2012-02-21 @ 08:29:19
Hondjur

T: Haru piggnat till Trötter? Tycker det är lite tyst idag?

Funkar inte droppet?



Old S:

Haha. Karate-inställningen ja.. Jadujävlar.. den har jag faktiskt använt idag. Nu återstår bara att se ett resultat ;)



Love u both!

2012-02-21 @ 13:43:23
URL: http://etthondjur.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0