Bad mommy!


Ungen kom i säng strax innan sju. Väry well. Nöjd mamma!
Mamman slänger sig med en kopp kaffe framför datorn och accepterar lote gåvor i förbannelsens träsk aka Mafia Wars...

Pang bom hör mamman ljudet av ungens snuttis... Nära.
Ensar att klockan är tio i åtta och ungen borde sovit redan..

"Tillbaks i säng älskling. Du skall sova nu"
...och bäddar ner ungen...

Inser inte att ungen är halvt i drömland.

Tills ungen kommer ut igen efter en minut och säger att hon skall kissa..
Först dåå går det upp för mig att ungen självfallet har sovit.. Hon vill faktiskt bara kissa.. Hon har Inte legat vaken i sängen en timme.. För det hade jag självfallet hört...

Nejdå, det är den extremt förvirrade mamman som somnat framför datorn itan att märka det - i bloody jävla gen.
Trodde jag nyss lagt ungen.

Så en timme hade helt enkelt försvunnit ur mitt liv utan min vetskap!
Skumt!

Ungen somnade om på två röda. Mamman fick lite dåligt samvete.
- igen.

Med en katt på röven och en katt som snuttar mig i örat säger vi godnatt!
Klockan ringer återigen kl kvart över fem...

Per - verst!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0