Happy Birthday Me...



En väldigt trevlig födelsedag är avverkad och jag kan knappt minnas en lika lugn sådan!

Vi spenderade dagen i stan med lite shopping av småprylar samt att ett visst födelsedagsbarn ficken tokvacker bukett med rosor!
Tack mitt hjärta!

Talibanen fick kinamat då det dröjde alldeles för länge tills vi skulle äta middag hemma.
Gissa vem som var lycklig?

J och t kom över för god mat alá toast med ägg och kräftrumpor samt entrécote och klyftpotatis. Mums!!
Tyvärr är inte min mage alldeles återställd efter det där lilla maratonet ni vet . Men lite fick jag i mig och resterna äter jag med glädje upp idag ;)

Talibanen fick presenter och det fick mamman med.
Mamman fick en Jump suit. Oh holy night och allmighty gud och allt det där.. fi fan, så glad jag blev. Något underbarare plagg får man nog leta efter!
Känner mig som en jättebäbis och karln tycker nog jag är allmänt inte spec. het i den men.. vad fasen .. Smällar man får ta för bekvämlighet?
Jag älskar den - Bigtime!

Som vanligt en fantastisk kväll när det är i deras sällskap - bara aningens nyktrare! Tacksamt idag då vi har lite äventyr planerade!

Ha en riktigt fin dag nu!!

Vad har NI för planer idag?
Bakis, Pigga, Glada, På gång? ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0