Kass musik eller korkade radiopratare?



Alltså... vi måste prata om det här med radio.

Hur i helvete kommer det sig att det inte går att uppbåda en enda jäfla radiokanal som sitter inne med både vettig musik Och vettiga radiopratare?
Believe me, jag har letat!

Så då är frågan: Vad är värst? Kass musik eller korkade radiopratare?

Nej, tacka vet jag "karlavagnen" och "vaken" med P4. Musiken är kanske inte världsbäst men du slipper i alla fall det värsta skvalet.

Så... how to do, how to do?
Jag gillar lixom det där med att höra röster runt om kring mig samtidigt som jag är så in i bomben glad att jag inte behöver socialicera mig med dom!

Så... gimme you´r best tips!



Kommentarer
Anonym

Eldorado med Kjell Alinge.

2012-02-21 @ 08:42:15
cicci

Jag brukade titta på thevoice på ztv när den kanalen fanns, men nu finns den på nätet. Inte säkert du gillar deras snack, men den lyssnade jag på iaf :)

thevoice.se om du vill kolla upp

2012-02-21 @ 09:17:44
Hondjur

Someone: Eldorado? Kjell Alinge? Do I have to google?

Sounds.. scary!



Cicci: The voice funkar när det kommer till pratarna. Men musiken suger svettig kamelballe.

Mao - andra förslag? ;)

2012-02-21 @ 13:44:44
URL: http://etthondjur.blogg.se/
Tumadre

Det är sällan det blir mycket gjort när man vabbar! 

Kul att du har gillat inläggen - tanken är förstås att peppa och inspirera! 

Tips på hemmaaktiviteter: kryp under en filt och se på film, måla/rita, bygg lego , läs böcker eller gör en egen teater ( antingen med gosedjur eller rita och klipp ut egna figurer)



Ha en fin dag och ta hand om er - och krya på Sanna!

2012-02-22 @ 12:08:48
URL: http://alltforforaldrar.se/tumadre


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0