När Talibanen skall börja dejta...



Det känns skönt att ha formuläret klart redan nu. Har förstått att det här med pojkar kommer allt tidigare och tidigare.
Skrämmande. Mycket skrämmande.

"IF you grow up - what do you wanna be?"

Min lilla flicka. I närheten av en pojke?
Visste ni att min nya hobby är att slipa basebollträ på kvällarna?

Nejdå. Jag lovar. Det är inte så illa.
Jag har sagt att jag inte sträcker mig längre än till:
Hemundervisning, utegångsförbud.. (som endast får kringås om det sker med heltäckande burka) och dubbla lås på dörrarna.
Värre än så blir det inte. Promise!

Men som det är nu är Talibanen bara en liten ynklig på 3½ år med feber som fortfarande ligger på 40 grader och pendlar.
Hon är med andra ord inte helt kry. Legat hela dagen. Och gårdagen. Sover, yrar och fryser.

Skall se om det går ner lite varma koppen nu.
Perkele, vad jag vill ha sommar och vår av anledningen: FRISKHET OCH DÖDA BACILLER!

Vad längtar NI efter just NU?


Kommentarer
IsaMarie - Fotografi

Det är riktigt fint där nere... På sommaren kan jag sitta där i flera timmar:)



Haha formuläret var ju klockrent! När jag har barn som är tillräckligt gamla ska jag lämna ut detta:) Hoppas lillan mår bättre nu...

2012-02-22 @ 13:25:46
URL: http://isamarie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0