Oh so Sad, very sad...

Placerat mig på en bänk i ett köpcentrum i Skåne.
Skitbitter. Över mode. Eller det kan man kanske inte kalla det. Kärrimgkläder. Blommigt, fult och ser oformligt ut.
Samt fula byxor.

Lycklig? Not!
När man för första gången på ages har TID att prova, härja, pusta och stöna.

Nejnej... Då finns det bara fula , jävla K ä r r i n g k l ä d e r!

Det är nu jag börjar störa mig på skitsaker. Som fula folk. Folk som går för nära. Folk som ser allmänt dumma ut.
My god, jag är verkligen inte bra att ha i möblerade rum!

Så fuck shopping. Jag skall aldrig mer gå ur one-piecen. Ever!

Ha! Där fick ni - modeskapare! Yeah right!

//allmäntjävlasur



Kommentarer
cicci

det som irriterar mig mest e väl vårens PASTELL färger som e inne.....fyyyyyy.

Nä det e svårt med kläder ibland

2012-02-11 @ 20:45:15
Hondjur

Ha ha ha! Då antar jag du gillar nya designen på bloggen? LOL!

2012-02-20 @ 16:27:35
URL: http://etthondjur.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0