Åker till Skåne och hämtar syre!



Åker iväg för att andas lite om en stund. Skåne.
Frisk luft och vackra vänner. En och annan öl samt ett par omgångar wordfeud.

Kan tänkas att det vankas karaoke oxå. Musik som sipprar in under porerna och brinner vackert i blodet.
Sådär att man måste ta ett extra andetag för att lyckan inte riktigt ryms i lungorna.
Det kommer bli fint..

Har vi tur kommer vi flyta runt några timmar i den där jacuzzin oxå. Min kropp hade uppskattat det.
Förmodligen lika mycket som min hjärna som hade behövt flyta iväg ett tag för att återladdas innan det vankas en ny vecka med väckarklockor som ringer 05.00 - 05.10 - 05.30 and so on!
Jag är en jävel (med betoning med på jävel) på att snooza till ungen och mannens stora förtret. Hö hö!

Och till -ingens- stora överraskning är jag jävligt sen igen. Jag har inte packat. Jag har inte tvagat mig och jag har inte satt på kaffe. Rättelse: Mer kaffe!

Talibanen är på dagis och skall hämtas för att spendera helgen hos mormor. Lycklig unge där med andra ord.

Jag tar med mig datorn. Den är lite för viktig för att kunna vara utan så länge.
Jag menar - om orden kryper på och allt det där. Lite som syre. Man behöver det för att överleva ni vet.

I better get going. Tonerna till Nomy får pulsen att öka lite och jag sjunger glatt med.
"Go fuck you´r self you fucking whore"

Med det sagt önskar jag Eder alla en fin, trevlig helg!

Vad har ni för planer?


Kommentarer
Marie

mina helgplaner är att försöka tillfriskna från denna jämra förkylning!!! Jag kanske borde gräva en grop och försvinna däri för det här tillståndet verkar aldrig släppa taget om min arma kropp...

suckar tungt



(ja, jag vet...jag är liiiite gnällig)



Jag önskar dig en underbar helg!

kramar och pussar till finaste Elin



2012-02-10 @ 13:30:43
URL: http://marieelisabet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0