Universeumstrip!



Universeum är verkligen ett fantastiskt ställe. Både för stora och små.
Jag upphör aldrig att fascineras över allt man får se och uppleva där inne...

Apor, hajar, fiskar, ödlor,grodor,ormar, regnskog.
För en liten stund är du nästan i en annan värld.

Jag behöver kanske inte säga att ungen var lycklig och inte alls ville gå hem? Det ville väl knappt vi heller.
Undrar om man kanske inte skulle ta och investera i ett årskort kanske? Det känns som att det kan vara värt det!

Detta fick mig i alla fall sugen på fler utflykter. Sjöfartsmuseét, Naturhistoriska, världskulturmuseét, botaniska trädgården och en massa annat ... Trots att sistnämnda får lov att vänta tills det blir lite varmare ute!
Och slottskogen, gud vad jag längtar efter en picnic i slottskogen!
Filt, fika, sol och lekande barn!

Förövrigt är jag tacksam bara jag får lite sol. det kan behövas nu!



Kommentarer
Jen

Whaaat!? Så nu passar det minsann att strosa till botaniska... -mutter mutter- Jag minns att det var "några" som var extremt gnälliga när jag släpade med er dit. ;)

Men säg för guds skull till när du beger dig dit för då följer jag gladeligen med. :)

Puss puss puss

2012-02-08 @ 23:30:43
URL: http://pansky.blogg.se/
Jen

Whaaat!? Så nu passar det minsann att strosa till botaniska... -mutter mutter- Jag minns att det var "några" som var extremt gnälliga när jag släpade med er dit. ;)

Men säg för guds skull till när du beger dig dit för då följer jag gladeligen med. :)

Puss puss puss

2012-02-08 @ 23:31:16
URL: http://pansky.blogg.se/
Guess who

Men vad är det för skräckfigur du satt ungen i knät på????? Sånt kan ge men för livet Tant.....;)

2012-02-13 @ 15:35:47
Hondjur

Tony(?!)

Haha. Hon trivs så bra så! Hon hävdar att K är en fis! Mwaha! Och att han har björnar i näsan för att han snarkar så mycket..(men det är klart.. det kan även ha med mig att göra) :D

2012-02-13 @ 15:38:57
URL: http://etthondjur.blogg.se/
Anonym

:-D hon vet vad hon snackar om den ungen...;)

2012-02-14 @ 14:07:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0