Brainsurgery...



Jag spenderar helgen framför en sådan här.  Helt ok, faktiskt.
Trots att det fortfarande känns aningen perverst att behöva upp, klä på sig och ut innan klockan är sju. Som igår. Idag börjar jag nio så det får man väl lov att säga är överkomligt!
I varje fall om jag ljuger lite och sitter och gäspar käken ur led samtidigt. Wich reminds me - Måste ha strumpor. Kalla fötter!

Kom hem till ett tokstädat hem igår. Golven (som jag skulle skura med moppen som mysteriskt var försvunnen ...och nej, det var inte den sämsta ursäkten ever) var skurade, lägenheten städad och tvätten fixad.
Fläskytterfilén låg i marinad på bänken.
Behöver jag nämna att jag var en lycklig flickvän igår?

Talibanen var om än inte mer lycklig. Hon hade spenderat dagen dels i pulkkabacken och dels på kalas.
Väry bra kombo!

Dags att hitta de där strumpoorna samt andra skor där lilltårna inte skaver.. på ovansidan. Påminna ungen för 36:e gången om att äta upp sin frukost och sno karlns termosmugg... (som jag så fint gav honom i present när han kom hem i fredags)

Vad hittar ni på i helgen mina vänner?
Har ni gjort något skoj?



Kommentarer
Helen.HUSnrNIO

Gött att komma hem till sådant mys.

Finns ju inget bättre än god mat och rent hem=) Ja möjligtvis den man delar det med då...

2012-01-30 @ 22:31:37
URL: http://husnrnio.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0