Changes.. again...



Har fördrivit tiden som en lat hemmafru idag.
Kikat på att karln har sorterat strumpor och fixat tvätten och sådär. Nåja, nåja.. viss cred till mig som faktiskt lade in den i skåpen dårå. Tack så mycket.
Sedan värmde jag bakpotatisen i micron med. Två minuter. Och dukade fram.

Är ju almost, väry nära titeln årets Housewife här. Nu fattas det bara en jävla massa pengar som jag kan bränna på onödiga saker! Alá Maria Montezami style typ. Ni fattar!

Och medan det snarkas högt från sängen så passar jag på att nörda och knåpa lite med en ny design (läs: svära och ta tre cigaretter i två bloss) så att det kan bli lite förändring till det bättre här inne.
Det är är för mörkt helt enkelt.
Mitt liv, min blogg och jag behöver förändring!

Ikväll så - Bakar vi frallor eller bär ner och hämtar upp saker till/från källaren?
Vad röstar ni på?

Vad hittar Ni på ikväll?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0