Det här kallar vi seger!

Vaknar. Skum känsla i kroppen. Något är fel. Något stämmer inte.

Tittar på klockan. Den är 04.06.
Jag ligger ensam i sängen.
Ingen vaken Taliban som tycker livet är tråkigt och att morgonen började redan klockan två på natten.
Ingen som tjatar om fel nappar, drar mig i håret, vill ha min kudde eller sparkar mig i magen.. (ofrivilligt)

Jag ler stort och tänker: Seger!

Ett-Noll till tröttmamman. (om vi bortser från att jag egentligen ligger 37 poäng efter)
Allt efter denna tiden kan egentligen klassas som en ok tid att komma till min säng.

Fan, vad bra.
Jag sade ju att saker och ting var påväg åt rätt håll.
Gjorde jag inte? Oh well, bitterfittan i mig får ge vika nu.
Det ÄR på väg åt rätt håll nu! Jag lovar!

Så vad säger ni? Vi sover väl lite till va?

I kejsarens nya kläder. Utbredd över en så stor yta som bara möjligt över hela sängen.

Ensam!

Godnatt på Er vänner!



Kommentarer
Flickan som gick barfota

Sv: tack så väldans!

2012-01-12 @ 07:55:49
URL: http://sammels.blogg.se/
Christine

hahaa awww gumman, guuud vad skönt, vad bra vi är! marodören sov hela natten igenom, bökade lite vid midnatt men vaknade inte ens.. jag kan inte fatta´t! wohoo! fyyyfan vad vi är brraaaaaaa!!! :) love you, babygirl! ha en skön dag! <3 <3 <3

2012-01-12 @ 08:54:05
URL: http://konstenattblistor.blogspot.com/
Maria

Haha! Gött! Då är du "människa" igen nu då...:-) Ses Snart!

2012-01-12 @ 21:24:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0