Ibland gör man ju bort sig dårå...

Förmiddagskoman kom och petade mig i ögat nyss. Sådär vansinnigt hårt så att man bara vill blunda och titta på insidan ögonlocken lite.
Bara tio minuter. Fem minuter.
Ok, Ok... Jag offrar väl hela högerhanden om det skulle vara så bara för en liten kvarts sömn!

Mitt i min -jag måste sova men jag får inte- speach för mig själv började jag minnas en episod från förra året.
Ett telefonsamtal... som slutade måttligt pinsamt.
Jag skrev om den här i bloggen redan då, men det är värt att dela med sig av igen till er nya. I alla fall om ni vill ha ett gott skratt!

Somna INTE i telefon helt enkelt! <-- Läs här!

Har NI några pinsamma sömnepisoder?
Somnat ute, i telefonen, på krogen, i bilen, i skolan?
Bonding time friends!


By the way så kickar vi igång dagen med denna idag...




Kommentarer
Åsa

Brukar inte somna vid olämliga tillfällen. Men jag har lyckats somna när jag var ute och körde en travhäst... i rockard utan ryggstöd... vaknar av att det dyker upp en annan häst i jämnhöjd med mig... i ganska bra fart dessutom... Jag hade blivit ikappkörd av en annan från stallet...

Jag har blivit påminnd om detta vid "ett par" tillfällen skulle man väl kunna säga...

Kram!

2012-01-13 @ 13:43:10
Tezz

Ojoj ja de har hänt.. många ggr.. kanske inte vill dela dom här nu ;)En annan gång Elin!

2012-01-13 @ 18:53:36
Tina

eh? jag somnade en gång när jag hade sex med min pojkvän. men klockan var ca 4 på morgonen och vi var inte nyktra....

jag var 17 eller så, så det är läääääääänge sedan.

2012-01-14 @ 19:44:06
URL: http://tiamiquilts.blogspot.com
Christine

hahahaha det där glömmer jag inte i första taget...eller andra..eller femte. hahaha undrar hur många gånger jag frågade rart innan jag började höja rösten. lol. <3

2012-01-16 @ 18:34:48
URL: http://konstenattblistor.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0