...Och drunkningsdöden var angiven...

Inatt hade jag skitmånga bra idéer om vad jag skulle roa Er med idag. Lite sådär att jag låg och fnissade för mig själv i sängen och tänkte att: Nu jävlar.. nu kommer dom nog skratta minsann. Håhåjaja!
Det var Innan jag somnade. Det var innan jag blev väckt av karln som ringde på skypen (som ofc är På i mobilen). Det var innan jag -återigen- somnade från karln i skype och vaknade av Talibanen -återigen- klockan två.

Jag och Talibanen höll bara på tills halv fem imorse. Det är skitkul det här!
Jag hade förstått om hon var ledsen, om hon var rädd eller om hon hade mardrömmar. Eller rentav separationsångest. Men det är ju inte det heller. Hon är helt enkelt bara skitvaken. Vill titta på tv. Prata. Leka med katterna.

Men Alltså.. Sorry baby... Du behöver mer än typ 4-5 timmars sömn. It´s not enough.
Så mamman är konsekvent. Tills ungen somnade om vid halv fem.
Sedan låg vi i koma tills lite efter sju. Morning has broken och allt det där ..

Några timmar senare har hjärnan kapitulerat, kaffet gör en bara jävligt dålig i magen och man undrar om man kanske vaknar om man försöker dränka sig i handfatet?
Dilemma: Det kan tänkas att jag somnar så fort jag blundar således är drunkningsdöden angiven!

Så var det kontentan av det här inlägget då... Jag hann att glömma bort den. Jag som var så jädra fyndig inatt.
Gör om, gör rätt.

Äsch vadfan... Jag testar metoden med handfatet helt enkelt!

Anyone - Finns det valium för barn? Narkos? Anything? Bur?


Kommentarer
Joanna

Jag har läst att barn som äter omega-3 eller vad det nu heter, sover mycket bättre om nätterna. Har läst det vid ett flertal tillfällen. Kan vara värt ett försök?



Haha stod själv inne på apoteket idag och tittade på eskimo-kidz med sånt omega-3 idag. Var nära att köpa.



Lycka till!



Kraaaam

2012-01-26 @ 12:59:26
URL: http://www.Kiikop.bloggplatsen.se
Hondjur

Hm.. det där skall kollas upp Joanna! Pronto! Tack så hemskt mycket! Allt är värt det.

Fast vi äter ju ganska mycket fisk.. men det kanske inte är tillräckligt? Skall kolla iaf!

Kram!!

2012-01-26 @ 13:02:25
URL: http://etthondjur.blogg.se/
cicci

Det låter inte kul alls det där. Har ibland liknande problem med Amara. Hon kommer in till vår säng flera gånger per natt, o ibland ( som inatt ) sätter hon sig upp kl 4-5 o säger. " mamma, titta mimmi " Då vill hon upp o se på film. Men jag kämpade på o till slut somnade hon om efter 1 timme. Men jag lovar, inga fina ord kommer ur mig den tiden på dygnet ;)

2012-01-26 @ 14:45:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0