Nu får ni ta mig fasen bidra lite här!



...en softare, skönare, version...



Här sitter jag och borde egentligen hänga den där tvätten som blev klar för en timme sedan. Jag borde byta sängkläder, fixa disken och städa talibanens rum. Förmodligen 300 saker till som jag medvetet förträngt för att det är så inihelvete tråkigt!


Istället sitter jag här och surfar trubadurmusik på youtube och förfäras över hur fruktansvärt många tråkiga bloggar det finns och undrar hur rolig jag själv är på en skala?!

Inte så jävla rolig att det stör kom jag fram till. Inte så jävla ofta i alla fall.
Kanske lite när ni får sådana där smaskiga storys som den om när jag träffade retard-ligget på Ica tillexempel. Det var ju ganska roligt. Det kan jag oxå tycka nu några år i efterhand.
Just då var det jävligt jobbigt.
Jag har kanske inte berättat att han är stammis på stället jag jobbar nu? Tack så jävla mycket!
Karma anyone?

Men jag kastar över bollen till Er nu.. för ni är faktiskt så väldigt många här inne nu att ni faktiskt får börja göra Era röster hörda lite!
Det här kommer aldrig bli någon Kissi, Pissie, fjant, blondie blogg. Det kommer alltid vara min lilla bit av stjärnhimlen det här. Min ventilatior. Min fristad.
Och här existerar ingen jävla dagens outfit!

Men jag vill veta: Hur fastnade Ni här? Varför? Vad är det egentligen NI vill läsa om?
Det är ju roligare att komma med grejer som jag vet att ni uppskattar än mitt stundals eviga ordbajsande lixom. Det är ju inte så fasligt upphetsande varken för Er eller mig!
So shoot - Kom igen! Var inte så jädra tysta nu!!
Jag VET att ni kan!

Seså... Precis här under.. där skriver ni! 



Kommentarer
Angela

Är ju just DITT ordbajsande man vill läsa om, som sagt förgyller några minuter, skall dock klaga lite, skriv lite mer, meeeeer. :D

2012-01-18 @ 14:58:56
Åsa

Jag läser ju just för att det du skriver är Du! Och att du skriver på ett sätt som gör att man kan le ( ofta av igenkänning) även om det är jobbiga saker i livet du skriver om. Så fortsätt som du gör!!! Kram <3

2012-01-18 @ 15:04:52
Annette (Nettan)

Sötaste du, du skriver så jäkla bra som du gör, ändra ingenting, tja förutom och skriva oftare och mer hihi. De är skönt och komma in här på din sida, man skrattar, gråter och känner igen sig. Kram <3

2012-01-18 @ 16:47:43
Anonym

Sex, drugs and rock n' roll!

2012-01-18 @ 17:26:08
URL: http://wiciladith.blogspot.com/
Jen

Jag vill läsa om allt, allt vad du vill säga. :)

Däremot är jag inte vidare duktigt att läsa alls nu...

gården tar upp väääldigt mycket av min lediga tid. :/

Puss

2012-01-18 @ 20:40:01
URL: http://pansky.blogg.se/
cicci

Jag tycker det är kul att läsa din blogg för det är ju just vardagen o dess problem som man känner igen sig i. Sen vill jag ju inte missa lillskrots upptåg o här via din blogg så missar jag inte hur hon växer o utvecklas.

Miss u both

2012-01-19 @ 11:43:12
Marie

Don't change a thing! Det är ju ditt svammel som jag älskar, det är det som är du (i alla fall den Elin jag känner). Du får mig alltid att le och alla bilder du lägger upp gör mig varm inombords.

Och visst, jag vet, jag borde minsann lägga en kommentar lite oftare (skäms på mig!)



Den eviga frågan är om vi någonsin kommer att träffas irl...jag vill! L



Kraaaaaaaaaaaam till världens bästa kvinnliga ordbajsare! :) (Henrik är världens bästa manliga ordbajsare) Puss på dig! <3 <3 <3

2012-01-19 @ 13:26:33
URL: http://marieelisabet.blogg.se/
Marie

hm...varför i hela friden har ett stort ensamt L letat sig in i min kommentar????



suckar

2012-01-19 @ 13:28:16
URL: http://marieelisabet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0