♥ day 10 – a song that makes you fall asleep ♥

 
 
 
Somnar ju till mer eller mindre det mesta now a days. Det är mer problemet att hålla sig sovande som gäller. 
Men skall jag sova så funkar till exempel denna. Det är en slags trygghet som hänger i sedan barnsben. 
Ni vet den där ocoola flickan som lyssnade på allt det där hennes mamma spelade och i princip aldrig satte på något annat än radiokanalen p4.no.
 
I övrigt kan ni kika in playlisten... liknande musik. Som söver. Som vaggar och bäddar in i mjuk bomull. 
Som lugnar andetagen och låtar en falla in i drömmar. 




Kommentarer
Ehhhhh!

Vi har haft den diskussionen förut vännen.....sömn frisk luft och motion.......puss..:)

Svar: Nu hör jag ingenting. Och dessutom vet jag inte vem du är. Därav kan jag tyvärr inte lyssna på dig! Så det så! :)
Om Hondjuret

2012-07-28 @ 14:24:06
Ehhhhh 2!

Allt med Kent får mig att somna........zzzzzzzzzzzzzzz

2012-07-28 @ 14:25:09
Ehhhhh 2!

Allt med Kent får mig att somna........zzzzzzzzzzzzzzz

2012-07-28 @ 14:25:16
♥ ♥ ♥ BAMBI - har gjort glassdessert med MARSHMALLOWSÅS och kakbotten! ♥ ♥ ♥

Det är rätt så härligt att somna till musik men jag somnar nog ännu lättare till tv:n :)

Svar: Nu mera efter att lillskrot kom till världen (4 år sedan) så somnar jag nog till vad som helst, när som helst ;)
Om Hondjuret

2012-07-29 @ 14:37:15
URL: http://bambi.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0