"Men jävla fågel att ligga där och dö!"



Vi påträffade en nästintill död fågel precis utanför dagis på väg hem idag.. Med tillhörande äcklig mördarsnigel på...
Mamman får tokont i hjärtat .. berättar för talibanen att vi skall gå tillbaka och kolla om det finns någon vaktmästare eller dylikt där som kan ha ihjäl stackarn...
Och på väg tillbaka till avdelningen utbrister ungen:

"Men jävla fågel att ligga där och dö!"

Opedagogisk som jag är dog jag av skratt. Jag undrar vart hon får allt ifrån! ;)

Men när hon faktiskt förstog hur landet låg till så grät hon en skvätt och ville att vi skulle ringa doktorn. Så doktorn kunde lägga honom på en stor säng och göra honom frisk igen.
För han måste ju faktiskt hem till sina kompisar igen. De undrar ju vart han är. Och han vill inte vara ensam.

Så ja, känslig är hon nog trots allt min lilla ängel.. även fast det kommer ett par mindre kraftuttryck ibland ;)


Kommentarer
En helt vanlig man med luva o skägg

Äpplet faller inte så långt från päronträdet.....;) Pöss Tant.

Svar: Pfft. Jag förstår verkligen inte alls vad Herrn menar?! :o Pöss!
Om Hondjuret

2012-06-08 @ 08:35:48
C

Hahahahaha..

Jävla fågel skrattar lite till

2012-06-08 @ 10:44:30
URL: http://missmorphenes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0