I kejsarens nya kläder med farduåthelveteattityd!



Innan klockan var kvart i sju var både diskmaskinen och tvättmaskinen tömda och startade igen. Känns lite som att det bor en liten människa i mitt huvud just nu och bara -väsnas-.
Det är väldigt tidigt för att börja väsnas.

Talibanen sitter likt jag i kejsarens nya kläder och dricker apelsinjuice och äter hönökaka med brunost på. Inlindad i en filt framför bolibompa.
Mamman dricker kaffe. Med p4.no som skvalar i bakgrunden. Dom säger att trafiken flyter bra i Oslo nu. Bra att veta!

Försöker mentalt skriva listor i huvudet. Med vad som bör prioriteras.
Inser att jag är för förvirrad.
Kanske är det för tidigt eller kanske är det lika dant jämt. Jag är inte riktigt säker men listor gör sig visst bäst på papper.

Snart blir det i alla fall att dra på oss gympadojorna och plugga in öroonpropparna.
Melissa, Lasse, Thåström och de andra skall mata min trötta själ med jävlar anamma och blåsa fart på gnistorna av "farduåthelveteattityden".
Kanske går jag ner och kollar om isen spruckit mer på sjön...

Men först lämnar vi barn, tar en sväng om jobbet och dricker lite mer kaffe!

Ha en riktigt fin torsdag - snart- är vi vid mållinjen - för denna veckan!



Kommentarer
Helen.HUSnrNIO

Ha ha!

Alltid bra att känna till Norgetrafiken=)



Ha en fin dag!!!

2012-03-01 @ 10:24:40
URL: http://husnrnio.se
Helen.HUSnrNIO

Jag får vara glad om jag har koll på bilen OCH den som kör den...



Ja visst är krukan fin!

Köpte den för väldigt längesen på Village, på rena, och har ännu inte tröttnat på den. En liten favorit=)

2012-03-01 @ 11:07:59
URL: http://husnrnio.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0