Knipa sig lite kanske...


Pollensäsongen har tydligen redan dragit igång. Det hurrar vi för. Trodde en sekund nämligen att jag fått något jädra fel i huvudet med huvudvärken som aldrig gav med sig.
Inatt klockan kvart i tre och snor över halva kudden som ett resultat av intet mindre än 7 just det ja ...S J U jävla nysningar på raken så insåg jag vad som var på gång.

Ibland hatar jag våren.

Har ni förresten försökt att stå på till exempel: på bussen och nysa flera gånger i sträck...Samtidigt som du är kissenödig?
Big no no. Kan gå fel om du inte har jäfligt bra knipmuskler. Det har jag nog tydligen. Jag klarade mig nämligen. Thänk god. Men det var pretty oroande där ett tag.
Tänk er själva: Benen i kors medan hela kroppen försöker trycka ut ur alla jävla porer som finns.

Inte ok. Inte Ok!

Får börja ladda med toarullar, allergitabletter och solglasögon.

Hej vår, fan vad kul att du är här!



Kommentarer
Christine

hahaaah sluta nu, jag vill inte höra!! Jag ser ICKE fram emot pollenskiten som faktiskt inte slutar förrän dom sista gräspollendjävlarna har gått i ide.. Fram emot höstkanten, dvs. Men knipmuskler, det har jag, banne mig. Finfina solbrillor också! Woot! Nu kööör vi! ;)

2012-03-06 @ 19:49:45
URL: http://konstenattblistor.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0