Playdate = Total Chaos och planering!



Det går inte att undvika bombnedslag och kaos när de här två leker med varandra.
Krigshärjat Irak och gud vet hur det ser ut efteråt. Men herrejesus, så roligt de har. Och gudars, vad skönt att det inte var ett enda bråk igår. Våra små är inte lika små längre och har tagit leken till en ny nivå.
Känns både skumt och skönt att de börjar bli så "självständiga".

Men nu ett dygn senare är ordningen sånär som på återställd. Lägenheten är städad. Bröd är bakat. Middag fixad och karln har återvänt från Norge.
Nu tar vi helg och laddar för det stora 50-årskalaset på lördag.
Onekligen nervös, spänd och förväntansfull. Människor jag inte träffat på 20 år kommer vara där och jag känner redan lite för att kräkas i en buske, låtsas som att jag är sjuk och gå hem.
Dock är jag säker på att det kommer bli en fest man kommer minnas för lång tid framöver och det kommer bli skittrevligt.
Skall bara låta bli att bli så packad att jag håller tal oxå... Som jag gjorde på ett bröllop här för något år sedan. never the less så var i alla fall Det talet uppskattat. Thank god!

Nåväl ... Medan ungarna lekte hann mödrarna avverka både det ena och det andra samtalsämnet samt att boka en Danmarksresa inom kort.
Det lovar bra det här.. håhåjaja!

Dags att slänga sig i ryggläge. Lite tv, kaffe och kramar. Fint som snus!

Men vi säger väl godnatt dårå!

Sov gott!



Kommentarer
Din din och lite min

Bombnedslag eller inte, underbart att dom går så bra ihop.

Angående 50 års festen så tänk såhär...

Jag har inte träffat dom på många mera år än 20 ;)

Phew säger jag bara. Lite fjärilar i magen är det allt. Bara hoppas man finner sig till rätta annars blir det drygt och ingen stans att ta vägen heller. <3

2012-03-16 @ 15:13:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0