Snart 1 april...



Ungen har för första gången på länge haft en frisk helg och vi passade på att komma ut ur lägenheten lite.
Äntligen!

  • Ikea.
  • Våffelfika hos finaste Jocke och Thomas.
  • Ett par öl på en uteservering.
  • Talibanen och karln fick en promenad till sjön.
  • Div. shopping av mat och förnödenheter.

...Samt en halv dags jobb då jag bytte bort halva mitt pass i rädsla för att börja kräkas på någon. Det gick tack och lov bra!
Men illamåendet håller i sig och jag kan fortfarande inte äta ordentligt och har knappt fått i mig en matbit sedan i torsdags. Nu kan man tycka att antibiotikan och penicilinet borde ha gjort verkan efter 4 dagar så imorgon ringer jag läkaren - Igen.
Gudars, vad jag känner mig som en bitter gammal gnällgärring!

Medan jag har kollat på "You got mail" har Katten har fått ett cp-ryck och springer runt som en blådåre och jag håller på att få ett sammanbrott.
Försöker nämligen ladda för en playdate med ungens bästis imorgon.
Jag gissar att tempot kommer ligga på ungefär 340 km/h. Hilfe!

Snart är det åter igen fredag och då blir det åka av - Danmarksbåten dårå.
Nu är vi uppe i ca 8 personer och jag kan tänka mig att det blir galet skoj! Buffé och dansk öl hägrar!

Inte nog med det: Om exakt en vecka är vi på väg till Borlänge.
Hej, vad det sker saker här nu ...och jag vill egentligen dela med av så mycket mer ... Men jag inser mina begränsningar och måste låta er hållas lite till..
Men believe me... det är lika jobbigt för mig som för Er.
Det på något vis skriker i hela tarmsystemet på mig att jag måste få dela med mig... Men snart nog .. snart nog!

Och ni då?
Har ni några planer för Påsken?



Kommentarer
Jen

Oj oj oj! Och jag som tyckte att mitt liv är hektiskt just nu. :) Härligt med så mycket solsken i livet älskade!

Påsken!? Plantera en 75 meter lång häck, beskära äppelträd, röjja ris, grusa en 400 meter lång väg, skola om grönsaker och jobba. Jag förstår inte hur jag kunde tycka att jag aldrig hade tid över när vi bodde i lght. :/ Puss på!

2012-03-28 @ 21:12:51
URL: http://ecolifeinparadis.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0