Ett litet godnatt på vägen sådär...




Den här dagen försvann den med. Till trots för att den stundtals kändes evighetslång!

Spenderade eftermiddagen i den kyliga maj-solen och träffade på en av talibanens vänner på vägen hem.
Resultatet? En timme på en närliggande lekplats där mamman fick sitta på en bänk och lyssna på musik medan talibanerna härjade, kramades och lekte kurragömma.
Just exakt då kändes livet onekligen väldigt fint!

Så jävla synd att det går så fort över bara! Hehe.

Men imorgon, imorgon mina vänner.  Jävlar, vad det skall pluggas. Ni anar inte! Oj,oj, oj!
Det skall pluggas till ögonen blöder, fingrarna krampar och hungern sliter i kroppen! På ett ungefär i alla fall. Om vi inte överdriver menar jag!
Imorgon är det nämligen en ny och bättre dag!

Amen!

Och om någon kommer ihåg så kan ni väl be mig boka om tandläkartiden på torsdag och fixa ett recept på nya p-piller oxå kanske?
Borde ha varit gjort idag men det är ju det där med hjärnan ni vet.
Inte helt jävla kompatibel alla gånger!

Ungefär som när Lady Dahmer skriver om Carolas adoption. Lady Dahmer ger mig förövrigt magsår!
Hela HEN verkar vara en riktig översittare. Sorry. Det är mitt intryck. Can´t help it!

Nu blev det här väldigt osammanhängande. Det kan bero på att jag sällan. Väldigt sällan numera är vaken vid den här tidpunkten. Men man får la passa på... Onsdag och torsdag ringer klockan innan fem... Herre min je! Perverst är vad det är!

Oh well, vi säger väl så då...

Och hörreni... Feedback: Bra som dålig på designen tages tacksam imot!

Tack och godnatt - Jag hoppas ni ligger gott och sover nu!
Vi hörs imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0