Jag går till Herr Pervers och knarkar ner mig lite dårå!



 

En riktig jävla skitmorgon. Det spelade tydligen inte ens någon roll att jag lyssnade på tjockkroppen och somnade redan klockan 22 igår och inte gick upp förren halv åtta imorse.. om man bortser från att jag bytte liggläge från soffa till säng för att jag fick sådan jävla nackspärr!

 

Knappjäveln på skittelefonen är död. Den där bakåtknappen ni vet. Funkar icke! Vill jag ut ur ett program måste jag starta om hela satans telefonen. Bitter? Inte ett jävla dugg. Typ.
Asså, seriöst... jag blir dum i huvudet. På riktigt!
Så nu kan ju folk ge fan i att ringa för jag kommer inte orka använda den i alla fall. Och det finns inte en chans att jag återgår till en "vanlig" telefon utan wordfeud, facebook och touch. Ain´t gonna happen. Så kräsen är jag. Då är jag hellre okontaktbar!

 

Men kanske är det bra att jag är så in i bomben upprörd för då slipper jag vara lika jävla rädd för det stundande tandläkarbesöket om en halvtimme.

 

"Kom en halvtimme innan så vi kan ge dig lugnande. Du är alldeles för rädd"


Så yes, nu drar vi tandis och knarkar och drar ut lite tänder. Eller i alla fall en. Sedan kan jag simultansvära över allt som går åt helvete!

Bra dag det här.  J Ä T T E B R A!

 

 

(men ja, det är inte utan att jag fnissar för att allt är så jävla typiskt och att det Alltid har en tendens att skita sig i mitt liv!)



Kommentarer
Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=h_MDgJo5zzc

2012-05-15 @ 13:28:23
Hondjur

Tony: <3<3<3. Mannen man alltid kan lita på!

2012-05-15 @ 13:39:05
URL: http://etthondjur.blogg.se/
Mannen man alltid kan lita på <3<3<3

http://www.youtube.com/watch?v=bOtMizMQ6oM

2012-05-15 @ 13:57:19
Fortfarande jag

Måste bara delge en tandläkar story ur true life. Min dåvarande 5 årige son som behandlades med steroider mot sin allergi, vilket gav minskad saliv tillströmmning och som följd av det mer hål i tänderna hade blivit kallad till Eastman institutet (Special tandläkare)för att dra ut 2 tänder. Pappa o Tandläkare har laddat med både hålla handen och tröstande ord för att vara beredda.........vad händer??? Ungen somnar mitt i utdragandet och sover sig igenom hela proceduren.....Unbelivable!!!

2012-05-15 @ 14:19:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0