Låt mig vinna en kapselmaskin - Amen!

 

Dolce Gusto Piccolo – liten och praktisk vit kapselmaskin att göra cappuccino, espresso, caffè latte, vanligt kaffe, varm choklad och många andra sorters drycker med. För mer info om kaffemaskinen, klicka här.

 

Det är sällan jag är med och tävlar såhär på nätet längre. Det sker. Men då är det oftast saker jag verkligen vill vinna.

Så när jag såg att Nina i samarbete med whiteaway.se lagt upp denna tävling i sin blogg så kastade jag mig över den. Direkt!

Den här inte bara vill jag vinna, jag Måste vinna den. Det står mitt namn på den. Den andas för bövelen i takt med mig redan. Hör ni?

Herregud, så perfekt. Jag som föll så hejdlöst för kapselmaskinfenomenet senast vi var hemma hos J och T.

Jag blev kär. Fick Cravings. Måste ha-begär! Den är SÅ fantastisk!

Jag andas, lever, älskar kaffe! Morgon, middag, kväll och gärna ett par, sju gånger därimellan!
Kaffe är inte ett behov. Det är en livsstil!

Så... Nu måste jag vinna den här fantastiska apparaten. Så jag kan visa för alla mina vänner hur fantastiskt gott kaffe är ... och te ...och varm chocklad. För i en kapselmaskin blir allt gott. Så det så!

 

Käre gud, låt mig vinna så lovar jag att alltid vara snäll!

 

Amen!!



Kommentarer
Anonym

Ska läsa det här så snart jag fått i mig lite kaffe..................mutter.............

2012-05-16 @ 08:13:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0