Om att vara en orolig student...

Jomensåatte ... Jag har ju börjat plugga lite igen...

Och när man läser på distans är oftast den första uppgiften: Skriv ett personligt brev om dig själv.
Jag blir lika nervös varje gång. För jag inser ju att det lixom inte funkar att säga hela sanningen...
Eller vad tycker Ni? Hade det här funkat?



Kära Skolan!
Är en gammal tant fångad i en ung kropp, eller om det var tvärtom?! Jag minns inte riktigt vilket längre. Men jag tror jag är på väg mot t r e a n o l l a - strecket. (hjälp!)
Jag är ensamstående med en taliban som kräver en hel del tid, tålamod och tillrättavisande och när dagen är över faller jag oftast ihop i en liten pöl framför datorn eller tv´n.
Just ja, det är såklart efter att jag stängt av alla ljus och släckt alla lampor. Tystnad!

Jag är en konstant trött jävel. För att inte snacka om lat. Jag är egentligen skitlat. Det faktumet kan ju ha bidragit till att jag blev tjock oxå.
Fast det kanske iofs är bra.. För jag orkar ju inte vara ute lika mycket och springa.. Då kan jag ju plugga den tiden istället. Skitbra!

Jag jobbar.. halvtid ungefär. Med att säga tack och bock och amen... oftast till människor från andra länder som jobbar på att se vem som kan ge mig hjärnblödning snabbast. Spännande, kan man tycka!

I övrigt gillar jag inte måsten, jag gillar inte stark mat och jag vill väldigt mycket hellre dricka ett par groggar än att plugga! Men det skall nog gå fint det här! Det tror jag!

Men ptja.. så vad säger ni? Har vi en deal? Ni ger mig ett bra betyg och jag bjussar på öl efter att resultatet ligger i min brevlåda?

Tack på förhand så hörs vi snart igen!



Vad tror ni? Kan det funka?! 

//
Orolig student

//Eran egna Tant!



Kommentarer
Ann

Hahaha, jo, det skulle nog faktiskt kunna höja betyget ett snäpp.......

2012-05-02 @ 20:58:05
Tanya

Alltså, självdistans är väl en jättebra egenskap! :-)

2012-05-02 @ 21:38:43
URL: http://livetochuniversum.blogspot.com
Marie

Du är helt enkelt underbar!!! :)



puss på dig vackra människa



(snart är det sommar och då kommer du till Västerås igen :D )

2012-05-02 @ 23:12:14
URL: http://marieelisabet.blogg,se
Hondjur

Ann - I should go for it! :)



Tanya - Ja, det är det inte alla som har! Hoho!



Marie - Haha. Det vette fasen! Har du inte läst? :) Men ja, snart är det sommar och då ses vi igen!!

puss fina

2012-05-03 @ 08:27:40
URL: http://etthondjur.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0