Stesolid - varsegod och sitt.


Hemkommen och levande. Med en kind svullen som jag vet inte vad och en bedövning som börjar släppa.
Glöm inte hungern from hell.

Jag försöker varva ner med den här låten...



Men vi tar väl allting från början antar jag...



-Stesolid - varsegod och sitt.

Jag slår mig ner i väntrummet. Skakig. Svettig. Lätt andfådd. Sen som vanligt.
Paniken börjar kännas ganska påtaglig och jag frågar om jag får vänta på utsidan tills tabletten börjar ge sin verkan.

Så med pollen i näsan och Iggy i öronen satt jag och önskade att någon skulle komma och köra över mig med en moped.

Pillret. Jag vet inte om det hjälpte. Jag var fortfarande hysteriskt rädd med panik i blicken och tårar i ögonen. Kanske, kanske inte. Svårt att säga.
Men det gick... bedövningssputor i flertal samt bedövningssprej och en hand och hålla i.
Vi var redo.

Om vi säger såhär: Skruvmejsel och tång. Bryta loss bitar. Bända, dra, slita. Fantastiskt.
Men den är ute nu. Blir väl bra snart hoppas jag.
Om tre ... T R E jäfla dagar får jag lov att börja äta fast föda igen. Fantastiskt!
Jag undrar förövrigt om han menade sprit då han sade att jag endast fick hålla mig till flytande. Vad tror ni?

Jomensåatte... vad mer kan få fel idag?
Posten vågar jag inte ens öppna. Det känns för olycksbådande.

Vi går väl och hämtar Talibanen i pissregnet och sedan går vi hem och gömmer oss tror jag. Låter som en plan.

På återseende mina vänner - med gladare och bättre humör!



Kommentarer
Frank

Grattis till en utdragen tand och ett stort mod =)

2012-05-15 @ 16:19:35
Tina

jag tror dessvärre inte att han menade alkohol, tyvärr.

jag har också haft någon liknande upplevelse hos tandläkaren, men jag är turligt nog inte rädd för att gå dit. En visdomstand, knappt synlig skulle dras ut, hm.... hon fick bräcka den i tre delar innan hon kunde dra ut den, rötterna växte utåt på tanden.... Men, konstigt nog, jag hade inte ett dugg ont efteråt. helt sjukt.



Jag har tatuerade eyeliner, så du var nästan rätt på det när du trodde ögonbryn.

2012-05-15 @ 18:29:45
URL: http://tiamiquilts.blogspot.com
Achilles

Tack så mkt för de värmande kommentarerna, alltid kul att höra. Fan de ville dra ut en av mina visdomständer också men de fick de inte. Jag sa att naturen har sin gång. Senast jag var på besök så hade det faktiskt blivit bättre=)Men usch nä tack jag klara mig utan necroborr och munsår =) Take care/rock on !

2012-05-15 @ 20:06:09
URL: http://achillesblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0