Att orka både städa, ligga och träna?


Det börjar gå mot natten återigen. Jag har försökt att vara produktiv. Med halvdant resultat.
Måste vara de där jädra finnarna återigen... right? :)

Det är i alla fall bombsäkert att jag behöver en kopp kaffe till om jag skall orka fortsätta plugga ett par timmar till.
Jag tackar dock (återigen) min lyckliga stjärna över att jag inte är av de som blir speedad och får sömnproblem av för mycket kaffe eller om det intages för sent på kvällen.
Fast det vore kanske bra att bli lite speedad..? Orka städa, ligga, träna .. Ja, ni vet allt det där man vill men inte orkar?!

Nej,sömnproblemen lyckas jag fixa helt utan kaffe faktist. Jag är duktig på det viset, minsann!





En som inte hade sömnproblem idag var skrothögen. En liten febrig sak som däckade kvart i sju i soffan. Var bara att lyfta över i säng och klä av...
Min lilla skrotunge. Vi hoppas det går fort över för både hennes och min skull.
Det inplanerade jobbandet imorgon blir det med andra ord inget av med och jag hör ett schwopp schwopp i plånboken där pengarna skulle legat medan de istället går i någon annans ficka. Skit!

(och ja, jag tycker självklart synd om skrotungen. Det är inte det. Men jag tycker jävligt synd om oss som behöver pengar med. Så var det klargjort!)

Annars... Så känns det lite som att jag fått kuk i röven igen. (och nog för att det säkert kan vara trevligt men...)
De här stolarna är verkligen inte bra för mig.
Jag måste skaffa mig en hobby. Annars lär jag få platt arsle väry, väry soon. Antar att det inte är så hett?!
Förslag där kanske?

Plugga var det.. skall lägga tjockarslet i en bättre position i soffan helt enkelt. Somna med bokstäver som färgar av sig ansiktet. En tv som tyst håller mig sällskap.
Så får det bli.

Imorgon är det en ny dag...

Amen!


Kommentarer
Frugan

du är så duktig hjärtat!!! <3

2012-05-08 @ 23:49:22
URL: http://mademosiielle.blogg.se/
Hondjur

Haha. Frugan?! Fan, vad söt du är! <3

2012-05-08 @ 23:51:56
URL: http://etthondjur.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0