Fixa survivalkit och måndagsfeeling...


Febern verkade vara flyktig och borta på morgonen. Talibanen får likväl ta en hemmadag så vi ser att det inte var mer än så.
Och lika bra är väl det för att springa ut, get soaked och bli iskall är väl inget jag sådär är jättesugen på direkt.
Bad mom, I know!

Så istället har jag (bad mom again) placerat talibanen framför bolibompa medan jag försöker för jag vet inte vilken jävla gång i ordningen att uppdatera min satans Iphone. Det går sådär kan vi väl konstatera.
Men vi skall ta grejen med det där lite senare. Ni kanske kan hjälpa mig!

Har de senaste dagarna tagit över 100 bilder (på vad?) som jag nu för över till datorn. Försöka göra plats, stoppa in lite mer musik... Ni vet. Överlevnadskit lixom! Men vi får väl se om det vill sig... Just nu är jag något skeptisk!
All död åt äpple atm!

Men det finns ju positiva saker med att ha talibanen hemma med en gråvädersdag som den här...
Look for yourself!





Förövrigt lyssnar vi på den här idag...
När inte Saltkråkan går varm dårå!




Måndagsfeeling!



Och efter several comments på fb tar jag tillbaka påståendet om att det är tisdag... och rättar mig till onsdag.
Måndagskoma eller vad sade vi?


Kommentarer
Anonym

öppnar ett halvt öga och svär över ljuset.......inleder depression omedelbart. Längtar till mörklagt madrasserat rum utan fönster eller krav på vakenhet. Chef kommer....trycker på knappen leende, blir tillgjort (Ser ut som jokern) Chef backar och hämtar kaffe.........ställer ner ljuset på skärmen och går in i katatoniskt läge.........Och hur är din dag?

2012-05-09 @ 10:43:11
Hondjur

Haha! Jokern du. I can imagine! Här mutas ungen med det mesta man kan komma över... (som är lagligt)

Men jag tänkte utnyttja henne som arbetskraft och dra med henne ner och röja i källaren snart.. vad tros om det? Och blir hon besvärlig kan jag ju alltid "glömma" henne därnere ;)



I övrigt så är det enda jag kan tänka på en -väldigt- ensam semester.. till bahamas. Eller nordpolen. Don´t care bara jag får sova.. ett år eller så! ;)

2012-05-09 @ 11:22:30
URL: http://etthondjur.blogg.se/
Anonym

Jupp! Sömn is da shit! Eoner av egentid svävandes på rosa moln bland tomtar o annat småknytt. Got to love it..:)

Ps: Inget bra trix att glömma skrotfia i källarn.....jag har sett källarbarn uppfödda på gamla madrasser och råttlort....ain´t no joke......:)

2012-05-09 @ 11:45:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0